10 Şubat 2011 Perşembe

Adım N.e.s...Ve ben bir internet bağımlısıyım!


6 gündür bilgisayarım bozuk..Bu satırları arkadaşımın bilgisayarından yazıyorum..Onun bilgisayarını kullandığım 2 parça halindeki yaklaşık 2 saati saymazsak internetten uzağım (bu yüzden burayla ilgilenemiyorum..yoksa -bildiğiniz gibi- günde en az 2-3 post yayınlardım...eheh)..Bu uzaklık sırasında kendim hakkımda önemli birşey öğrendim: BEN BİR BAĞIMLIYIM!

Tamam..Bilgisayarımın hayatımda önemli bir yeri olduğunu biliyordum..Hatta son 3-4 aydır bu önem biraz daha artmıştı..Ama hangimiz için bilgisayarı önemli deği ki? Ayrıca çeşitli nedenlerden dolayı ayrı kaldığımızda kendime yeni uğraşlar edinebiliyorum..Bağımlı değilim yani, di mi? Nah değilim...Bal gibi de bağımlıyım..Bunu emektar bilgisayarımı teknik servise götürürken aklımda Otogargara'daki "umutlar şehri"nin çalması ile anladım..Oyunda, Demet Akbağ ölen kocasından ayrılırken söylüyordu şarkıyı..Hikayeyi kendi hayatımla eşleştirdiğimde ortay bir hayli sapık bir ilişki çıkıyor maalesef..Ama n'apiim? Bağımlılığı kabul etmekten başka yapacak birşey yok...

Neyse..Uzatmayayım..Yaklaşık bir 10 gün daha bilgisayarım olmayacak..Küçük bir "Bahçeli Hesabı" yaparsak 240 saat/1440 dakika...Bu süre içinde kendinize iyi bakın sevgili internet bağımlıları...ühühühü

Not: Bu yazıyı yazarken bozulup, 2. kez yazmama sebep olan arkaaşımın bilgisayarına buradan sevgilerimi iletiyorum...

0 akıl-fikir sahibi: